Recenzja spektaklu: Hakuna Matata - Ferenc Fehér, choreografia: Ferenc Fehér, wykonanie: Karolina Paczkowska, Ferenc Fehér (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 21.08.2022)
Recenzja spektaklu: The Listeners - Cullberg, choreografia: Alma Söderberg, wykonanie: Anna Fitoussi, Camille Prieux, Eliott Marmouset, Johanna Tengan, Katie Jacobson, Cecilia Wretemark-Hauck, Unn Faleide, Victor Pérez Armero (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Teatr Studio, 20.08.2022)
Recenzja spektaklu: Freefall - Teatr Tańca Zawirowania, koncepcja i choreografia: Ferenc Fehér (Węgry), wykonanie: Ewa Noras, Aleksandra Krajewska, Stanisław Bulde (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 30.07.2022)
Recenzja pokazu site-specific: Teraz jest przestrzeń. Kiedy jesteś? O geografii osobistej i wspólnej obecności, koncepcja i realizacja: Daniel Drago i Svitlana Pashko (teren przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie, 21.07.2022)
Recenzja spektaklu: La Desnudez - Daniel Abreu, reżyseria, choreografia i scenografia: Daniel Abreu, wykonanie: Dácil González, Daniel Abreu, muzyka (na żywo): Hugo Portas (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Teatr Studio, Warszawa, 30.06.2022)
Recenzja spektaklu: Silence - Music of life - Art Garage, koncepja i choreografia: Emma Cianchi, wykonanie: Maria Anzivino, Ginevra Cecere, Marcella Martusciello (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Teatr Studio - scena Malarnia, Warszawa, 29.06.2022)
Recenzja spektakli z Wieczoru koreańskiego. „There was no room for food” PYDANCE, choreografia: Seo Jeong Bin, wykonanie: Seo Jeong Bin; „Flint” PYDANCE, choreografia i wykonanie: Do Ji-won; „Traveling’ Designare Movement, choreografia: Yu Ho Sik, wykonanie: Kim Ka Hyu (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 27.06.2022)
Recenzja spektaklu: La grande phrase - Didier Theron Dance Company (Dider Theron Compagnie), choreografia: Dider Theron, wykonanie: Constant-Julien Dourville, Thomas Esnoult-Martinelli, David Bernardo (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, Pasaż Wiecha, Warszawa, 25.06.2022)
Recenzja spektaklu: And Who Is Useless Now?, reżyseria: Ondřej Holba, wykonawca i współautor: Florent Golfier, reżyser oświetlenia: Martin Hamou (18. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, pokaz: Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 24.06.2022)
Recenzja spektaklu: Nowa rzeczywistość - Akademia Tańca Zawirowania (grupa projektowa), choreografia: Angelina Zabelina i Alyona Omelina (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 19.06.2022)
Recenzja spektakli: Tens - Marta Wołowiec oraz The Vessel - Karolina Kraczkowska (Polska Sieć Tańca, pokaz: Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 10.06.2022)
Recenzja spektaklu: Alone | One A.I. - B’cause Dance Company, choreografia: Bartek Woszczyński, wykonanie: Agata Dulęba, Mateusz Krzysiak, Vita Vaskiv, Angele Isabelle Villanueva, Martyna Warzocha (premiera: 08.06.2022, Teatr Studio)
Recenzja spektaklu: GEMINI tryptyk - Teatr Rozbark, choreografia: Anna Piotrowska, wykonanie: Kamil Bończyk, Joanna Brodniak, Anna Piotrowska, Alexey Torgunakov, Katarzyna Zioło (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski (Laboratorium), 30.05.2022)
Recenzja: Chopin University Dance Company – z koncertu studentów II roku Choreografii i Teorii Tańca na Uniwersytecie Muzycznym im. Fryderyka Chopina (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 29.05.2022)
Recenzja spektaklu: Przesycone mgłą - Teatr Tańca Zawirowania, choreografia: Elwira Piorun, wykonanie: Małgorzata Nowak, Amanda Nabiałczyk, Krzysztof Łuczak, Maria Szczerbiak, Bartłomiej Kamiński (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 14.05.2022)
Recenzja spektaklu: manRay. Barbarzyńca - Sopocki Teatr Tańca, koncept (inspirowany twórczością Man Ray’a): Jacek Krawczyk, performance: Joanna Czajkowska, Aleksandra Foltman, Asia Nadrowska, Jacek Krawczyk (Polska Sieć Tańca, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 13.05.2022)
Relacja z wieczoru: Portert choreograficzny - Paulina Wycichowska, wykonanie: Paulina Wycichowska (Mazowiecki Instytut Kultury, 12.05.2022)
Recenzja spektaklu: Mirroring - Magdalena Kowala i Anna Zglenicka, choreografia i wykonanie: Magdalena Kowala i Anna Zglenicka (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 30.04.2022)
Recenzja spektaklu: Partytury codzienności - Ilona Trybuła, choreografia: Ilona Trybuła, wykonanie: Aleksandra Bożek-Muszyńska, Agata Jędrzejczak, Paweł Grala, Oscar Mafa (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 29.04.2022)
Recenzja spektaklu: Goździk w pustej muszli - Aleksandra Bożek-Muszyńska i Piotr Skalski, choreografia i wykonanie: Aleksandra Bożek-Muszyńska i Piotr Skalski (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 23.04.2022)
Recenzja spektaklu: DemeNtiA - Akademia Tańca Zawirowania (grupa projektowa), choreografia: Piotr Jeznach (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 02.04.2022)
Recenzja spektaklu: Where lost things go - Aleksandra Krajewska, choreografia: Aleksandra Krajewska, tańczą: Patrycja Grzywińska, Agata Pankowska, Dominika Stróżewska (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 01.04.2022)
Recenzja spektaklu: Policzalni - Bytomski Teatr Tańca i Ruchu Rozbark i Teatr Tańca Zawirowania, choreografia i reżyseria: Anna Piotrowska (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 18.03.2022)
Recenzja musicalu: Kongo - Teatr Capitol, reżyseria: Hanna Piaseczna, scenariusz: Paweł Kadłub Stankiewicz i Hanna Piaseczna, muzyka i teksty piosenek: Paweł Kadłub Stankiewicz (Teatr Capitol, premiera: 01.03.2022)
Recenzja spektaklu: Larva - Marta Ziółek, koncepcja, choreografia i wykonanie: Marta Ziółek, dramaturgia: Teresa Fazan, film: Adam Zduńczyk, maski: Mateusz Bidziński, muzyka: Wojciech Blecharz we współpracy z Natanem Kryszkiem (SZKOŁA, 24.02.2022)
Recenzja mikromagazynu sztuk performatywnych Dance Floor (nr 0001/2022, wydawca: Łukasz Wójcicki, wydawnictwo cyfrowe, premiera: 04.01.2022)
Recenzja spektaklu: Opowiedz nam o przyszłości - Teatr Tańca Zawirowania, choreografia: Elwira Piorun, scenariusz: Włodzimierz Kaczkowski, taniec i kreacja: Michał Adam Góral, Anna Banasik (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 19.12.2021)
Recenzja spektakli: Intercepted/Przechwycone - Kielecki Teatr Tańca, choreografia: Wojciech Mochniej oraz Carme(n)love - Kielecki Teatr Tańca, choreografia: Małgorzata Ziółkowska (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 12.12.2021)
Recenzja spektaklu: If/Then - Lubelski Teatr Tańca, choreografia: Joseph W. Alter we współpracy z tancerzami: Ryszard Kalinowski, Mikołaj Karczewski, Daniela Komędera-Miśkiewicz, Beata Mysiak, Anna Żak, w procesie tworzenia wziął udział Wojciech Kaproń (Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski, 10.12.2021)
Recenzja spektaklu: Manhattan - Daniela Komędera-Miśkiewicz, Dominika Wiak, koncepcja, choreografia i wykonanie: Daniela Komędera-Miśkiewicz, Dominika Wiak, muzycy (na żywo): Aleksander Wnuk, Michał Lazar, gość specjalny: Fryderyk Liber (Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 09.12.2021)
Recenzja Centralnej Sceny Tańca, edycja II - Moja natura. Szklane menażerie – tryptyk video tańca („Las”, „Pustynia”, „Miasto”), reżyseria: Michał Ratajski oraz Inner self, koncepcja i choreografia: Magdalena Brzozowska (Mazowiecki Instytut Kultury, 25.11.2021)
Recenzja spektaklu: Przestrzenie_KOBRO - Stowarzyszenie Sztuka Nowa, koncepcja i reżyseria: Dawid Żakowski, choreografia: Kat Rampackova, Martin Talaga, Agnieszka Kryst, Jana Ryslava (premiera: 18.11.2021, SZKOŁA)
Recenzja spektaklu: TAB’ Nowy początek - Sopocki Teatr Tańca, koncept, reżyseria, choreografia: Joanna M. Czajkowska, wykonanie: Joanna M. Czajkowska, Filip Wójcik, Róża Kołoda, Jacenty Krawczyk, Wiktoria Elgas (Polska Sieć Tańca, pokaz: Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 13.11.2021)
Recenzja spektaklu de light - H.art Company, koncept, choreografia, wykonanie: Artur Grabarczyk, współpraca choreograficzna, wykonanie: Katarzyna Ustowska, Róża Kołoda, Kamil Wawrzuta (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 30.10.2021)
Recenzja spektaklu: Floating - Vittoria Franchina & Giovanni Leone, reżyseria i choreografia: Vittoria Franchina, Giovanni Leone (17. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 27.10.2021)
Recenzja spektaklu: To be heard - B’cause Dance Company, choreografia: Bartek Woszczyński, wykonanie: Bartek Woszczyński, Dominika Stróżewska (17. Międzynarodowy Festiwal Tańca Zawirowania 2021, Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 27.10.2021)
Recenzja spektaklu Empty Bodies - Teatr Tańca Zawirowania, koncepcja i choreografia: Karolina Kroczak, taniec: Aleksandra Krajewska, Agata Pankowska/Ilona Gumowska, Elwira Piorun (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 24.10.2020)
Recenzja spektaklu: Zatrzymane - Akademia Tańca Zawirowania, choreografia: Karolina Kroczak, tańczą: Izabela Prokopek, Kalina Duwadzińska, Małgorzata Skibińska, Kinga Gintowt, Ezgi Bieńkowski, Klara Szela, Krzysztof Łuczak, Piotr Jeznach (Akademia Tańca Zawirowania, premiera: 23.10.2021)
Recenzja spektaklu: Manhattan - Daniela Komędera-Miśkiewicz, Dominika Wiak, koncepcja, choreografia i wykonanie: Daniela Komędera-Miśkiewicz, Dominika Wiak, muzycy: Aleksander Wnuk, Michał Lazar, gość specjalny: Fryderyk Liber, wideo: Natan Berkowicz (20. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł, Szkoła (Komuna/Warszawa), 12.10.2021)
Recenzja spektaklu: Złe ziele - Magda Jędra, koncepcja: Magda Jędra, Anka Herbut, choreografia: Magda Jędra, tekst i dramaturgia: Anka Herbut, muzyka: Justyna Stasiowska, kostium i przestrzeń: Marta Szypulska (20. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu Ciało/Umysł, Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 08.10.2021, premiera)
Recenzja spektaklu: Humani corporis fabrica – słuchowisko choreograficzne, choreografia: Jacek Przybyłowicz, taniec: Ryszard Kalinowski, Grzegorz Pańtak, głos: Andrzej Chyra, tekst i wsparcie dramaturgiczne: Joanna Szymajda, muzyka: Adam Walicki (20. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Tańca i Performansu, STUDIO teatrgaleria, 02.10.2021)
Recenzja spektaklu: Le jeu de massacre – Ramona Nagabczyńska i Barbara Kinga Majewska, choreografia: Ramona Nagabczyńska, muzyka: Barbara Kinga Majewska, koncepcja i wykonanie: Ramona Nagabczyńska, Barbara Kinga Majewska, organizator: STUDIO teatrgaleria we współpracy z Goethe Institut (Pałac Kultury i Nauki, sala Skłodowskiej, 02.10.2021)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: Policzalni - Bytomski Teatr Tańca i Ruchu Rozbark i Teatr Tańca Zawirowania, choreografia i reżyseria: Anna Piotrowska, wykonanie: Joanna Brodniak, Kamil Bończyk, Stanisław Bulder, Ewa Noras, Alexey Torgunakov, Katarzyna Zioło (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, warszawska premiera: 30.09.2021)
Elżbieta Bisch, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: Policzalni - Bytomski Teatr Tańca i Ruchu Rozbark i Teatr Tańca Zawirowania, choreografia i reżyseria: Anna Piotrowska, wykonanie: Joanna Brodniak, Kamil Bończyk, Stanisław Bulder, Ewa Noras, Alexey Torgunakov, Katarzyna Zioło (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, warszawska premiera: 30.09.2021)
„Blush” Michał Adam Góral, pomysł i choreografia: Michał Adam Góral, współpraca dramaturgiczna: Emilia Szufler, wykonanie: Anna Banasik, Wojciech Dolatowski, Michał Adam Góral, Karolina Graca (25. Międzynarodowy Festiwal Sztuk Performatywnych Rozdroże 2021, Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, prapremiera: 28.09.2021)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: Panta Rhei - Agata Grabowska, Katarzyna Szugajew, koncepcja: Agata Grabowska, wykonanie: Agata Grabowska, Katarzyna Szugajew (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 26.09.2021)
Elżbieta Bisch, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: Panta Rhei - Agata Grabowska, Katarzyna Szugajew, koncepcja: Agata Grabowska, wykonanie: Agata Grabowska, Katarzyna Szugajew (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 26.09.2021)
Relacja z wieczoru: Portrety choreograficzne, gość: Paulina Święcańska, artyści zaproszeni na wieczór: Hanna Jurczak, Joanna Sierdzan-Wenecka, Michał Adam Góral, Marek Klajda, Krzysztof Sztyliński oraz młodzież z Teatru Rękawiczka w Garwolinie (Mazowiecki Instytut Kultury, 23.09.2021)
Recenzja spektaklu: Vacuum - Compagnie Philippe Saire (Szwajcaria), pomysł i choreografia: Philippe Saire, współtwórcy choreografii: Philippe Chasson, Pep Garrigues, tancerze: Gyulla Cseperes i Lazare Huet (25. Międzynarodowy Festiwal Sztuk Performatywnych Rozdroże 2021, Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski, 21.09.2021)
Recenzja spektakli: Niemożliwe_jeszcze bardziej - Mufmi, choreografia: Aleksandra Bożek-Muszyńska oraz Lunar, choreografia: Olga Bury (Mazowiecki Instytut Kultury, 16.09.2021)
Sandra Wilk, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: Polonautki, czyli Pierwsza Polska Kobieca Misja Kosmiczna, choreografia i dramaturgia: Aleksandra Kostrzewa, choreografia i wykonanie: Olga Briks i Ewa Noras, premiera: 11.09.2021 (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 11.09.2021)
Elżbieta Bisch, Strona Tańca. Recenzja spektaklu: Polonautki, czyli Pierwsza Polska Kobieca Misja Kosmiczna, choreografia i dramaturgia: Aleksandra Kostrzewa, choreografia i wykonanie: Olga Briks i Ewa Noras, premiera: 11.09.2021 (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 11.09.2021)
Sandra Wilk, recenzja spektaklu: Real Love - Teatr Tańca Zawirowania, choreografia: Daniel Abreu, tańczą: Ilona Gumowska, Karolina Kroczak (za Elwirę Piorun), Izabela Prokopek (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 04.08.2021)
Elzbieta Bisch, recenzja spektaklu: Real Love - Teatr Tańca Zawirowania, choreografia: Daniel Abreu, tańczą: Ilona Gumowska, Karolina Kroczak (za Elwirę Piorun), Izabela Prokopek (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 04.08.2021)
Recenzja spektaklu: Części ciała - Ramona Nagabczyńska, choreografia i wykonanie: Ramona Nagabczyńska, współpraca dramaturgiczna: Mateusz Szymanówka i Agata Siniarska (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 01.08.2021)
Recenzja spektaklu: Bromance - Michał Przybyła i Dominik Więcek, reżyseria, choreografia i wykonanie: Michał Przybyła i Dominik Więcek, opieka dramaturgiczna: Anna Królica (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 24.07.2021)
Recenzja spektaklu: Partytury codzienności - Ilona Trybuła, koncepcja i choreografia: Ilona Trybuła, choreografia na żywo, wykonanie: Aleksandra Bożek-Muszyńska, Agata Jędrzejczak, Paweł Grala, Oscar Mafa (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 23.07.2021)
Recenzja spektaklu: Lagma - Dana Chmielewska, Alicja Czyczel, Marta Szypulska, Aleksandra Gryka (sound design), projekt rezydencyjny "Start Up - Scena dla młodych" (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 18.07.2021)
Recenzja spektaklu: FN - FINE5 (Estonia), reżyseria i choreografia: Renee Nõmmik oraz tancerze, wykonanie: Tiina Ollesk, Olga Privis, Helen Reitsnik, Simo Kruusement, Richard Beljohin (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 11.07.2021)
Recenzja spektaklu: Tanzanweisungen (it won't be like this forever) - Moritz Ostruschnjak (Niemcy), choreografia: Moritz Ostruschnjak, taniec: Daniel Conant (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 10.07.2021)
Recenzja spektakli: Body Monologue - choreografia Anastasia Valsamaki, wykonanie Gavriela Antonopoulou (Grecja) i Lullaby for the Restless - Aleksandra Krajewska (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, 09.07.2021)
Recenzja spektaklu: Expiria - Agnieszka Kryst, choreografia i wykonanie: Agnieszka Kryst, dramaturgia: Agata Siniarska (Nowy Teatr w Warszawie, premiera: 01.07.2021)
Recenzja spektaklu: Do łez - B'cause Dance Company, choreografia: Bartek Woszczyński (Teatr Syrena, premiera: 28.06.2021)
Recenzja spektaklu: Come Together - Grupa Oddaj Ciężar, choreografia: Karolina Kroczak (Centrum Teatru i Tańca, premiera: 27.06.2021)
Recenzja projektu: Centralna Scena Tańca, edycja 2: Izolacja; spektakle: La la la la la - Magdalena Widłak; untold manifesto - Joanna Brodniak; Nic dwa razy - Katarzyna Zakrzewska i Agata Urbaniak; Device - Marcin Motyl; Nie przepraszaj - Claire Saintard i Marek Klajda (MIK, 24.06.2021)
Relacja z projektu: Portrety choreograficzne - Anna Piotrowska (Mazowiecki Instytut Kultury, 10.06.2021)
Recenzja spektakli: Lemniskata, Teatr Limen Butoh; IN-BE-TWIN, Agata Sokół; Przestrzeń się!, Rui Ishihara (Butohpolis - Międzynarodowy Festiwal Sztuki Butoh, Teatr Akt, premiera: 09.06.2021)
Recenzja spektaklu: IV RP Snów, Stowarzyszenie Sztuka Nowa, reżyseria: Dawid Żakowski, choreografia: Wojciech Grudziński (Szkoła, premiera: 07.06.2021)
Recenzja spektaklu: Przesada, Monika Szpunar i Stefano Silvino, choreografia i wykonanie: Monika Szpunar i Stefano Silvino (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 04.06.2021)
Recenzja spektaklu: Fotografie ze Śródmieścia, Akademiia Tańca Zawirowania, chor. Elwira Piorun, wyk. Amanda Nabiałczyk, Ewelina Chaberska, Krzysztof Łuczak, Małgorzata Nowak, Marine Hovhannisyan, Julia Sadowska, Marzena Cabajewska, Zofia Opławska (Akademia Tańca Zawirowania, premiera: 03.06.2021)
Recenzja spektaklu: Śmierć i Ofelia, choreografia: Michał Przybyła, taniec: Karolina Kroczak, Elwira Piorun (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera: 29.05.2021)
Recenzja spektaklu: O rybaku Urashima - Opowieści z Walizki, wykonanie: Joanna Sarnecka, Anna Woźniak oraz muzyk Marcin Żekało (Teatr Akt, pokaz: 23.05.2021)
Reportaż z butoh flash mob pt. "Dystans na 3. kwiaty" realizacja podczas 3. Butohpolis - Międzynarodowego Festiwalu Butoh (Bulwary Wiślane, 15.05.2021)
Recenzja spektaklu „Kanegamisaki” Sada Hanasaki, taniec jiutamai: Sada Hanasaki, muzyka jiuta: Kikuo Yuji, projekt: „Jiutamai w Ogrodzie Pomologicznym” (Komuna/Warszawa, premiera: 12.05.2021)
Recenzja spektaklu "Silenzio" Ramony Nagabczyńskiej (Nowy Teatr, premiera online: 07.05.2021)
Recenzja albumu fotograficznego „Butoh [Butoh II – Kingdom of Body Poetry]” - zdjęcia Maciej Rusinek (Wydawnictwo: FOTOLOFT, premiera: 2021)
Recenzja spektaklu "KolażXX" Łukasz Wójcicki, choreografia i wykonanie: Łukasz Wójcicki, wizualizacje i dźwięk: Adrien Cognac (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera online: 02.05.2021)
Recenzja spektaklu „Afrykańskie Baśnie” Akademia Tańca Zawirowania, reżyseria i choreografia: Marta Kosieradzka (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera online: 01.05.2021)
Recenzja spektaklu "Geranium room" Marta Kosieradzka (Centrum Teatru i Tańca w Warszawie, premiera online: 25.04.2021)
Recenzja spektaklu „Dance Mom” Wojciech Grudziński, choreografia: Wojciech Grudziński, taniec: Ewa Dziarnowska, Ewa Grudzińska, Wojciech Grudziński, Michał Sławecki (Nowy Teatr, premiera online: 24.04.2021)